ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: opracować moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na podstawie oglądania odpowiednich momentów z wybranego z poniższych filmów:
Para na życie; Sam Mendes
Avatar; James Cameron, Mniejsze zło; Janusz Morgenstern
Stan nieważkości; Maciej J. Drygas
Sunset Strip; Adam Collis, Zidane – portret z XXI wieku; Philippe Parreno, Douglas Gordon
Mała Miss; Jonathan Dayton, Valerie Faris
Moje własne Idaho; Gus Van Sant, Tristana; Luis Buñuel
Autostopowicz; Robert Harmon, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Karol – człowiek, który został papieżem; Giacomo Battiato
Switch: Trudno być kobietą; Blake Edwards, Skarbonka; Richard Benjamin
Męskie wakacje; Librado Baracio
Sknerus; Jonathan Lynn
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: opracować artystyczną zabawę integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z następujących utworów muzycznych:
Nice, The, Ars Longe Vita Brevis, Republika, Republika marzeń
Dire Straits, On Every Street, King Crimson, Epitaph, Front Line Assembly, Caustic Grip
Hey, ?, Artwoods, The, Art Gallery, Sting, …Nothing Like The Sun
Lombard, Przeżyj to sam
ZADANIE NR 3: – Kwestia prostego prezentowania naukowych treści. Opracować obrazkową procedurę aplikowania jednej zznajdujących się na naszej liście suplementów:
201.1, Wziewne leki antycholinergiczne o krótkim działaniu – produkty jednoskładnikowe i złożone z lekami beta-2-adrenergicznymi o krótkim działaniu
75.1, Leki urologiczne stosowane w nietrzymaniu moczu – oksybutynina
83.0, Hormony tarczycy – lewotyroksyna do stosowania doustnego
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
161.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – kwas walproinowy i jego sole – postacie farmaceutyczne o normalnym uwalnianiu
153.3, Opioidowe leki przeciwbólowe – tramadol – postacie do podawania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
149.1, Opioidowe leki przeciwbólowe – morfina do podawania doustnego – postacie o przedłużonym uwalnianiu